Forum poświęcone serwerowi Lagownia
po 1 interp ... | 36% - 4 | |||||
po 2 mapki. zbedne wywalic, nowe wstawic. | 27% - 3 | |||||
po 3 duzo pomyslow 0 efektow... | 36% - 4 | |||||
|
WuHa w Oku
Offline
Bywalec
ojjj tak z mapami to masz racje wczoraj pod rzad byly cpl_mill tuscan cpl_mill i jakas co z 2 min sie sciagala <podobna do cpl_mill> wiec serwer swiecil pustkami...
no i moze antyrasz niech troche szybciej znika ;P nie dopiero po tym jak pake ktos podlozy tylko moze np po 1 min ? ;>
Offline
WuHa w Oku
Bajtku to na tym "tv" to jestes ty i twoi " bracia" ze tak powiem jak za dlugo razem posiedzicie i cos pojaracie
Offline
to ty chcialbys zebym tak wygladal bo mnie jeszcze nie widziales i nie zasmiecaj mi tu teamu bzdetami otworz se dzial bzdety i tam pisz co chcesz nawet sam do siebie
Offline
Administrator Serwera
Generalnie to z mapcyklem to trzeba ogarnąć a co do rashu to zostaje taki jak jest :] (moje zdanie ) xD
Offline
Moja opinia jest taka:
- wyrzucić te wszystkie gówna jak np. inferno, nuke, dust2, a wrzucić fajne i normalne mapki, np. de_dust2_remake_2_remix, czy cs_assault_2173617261
- zrobić jeszcze lepszy mapcycle od obecnego, z uwzględnieniem mapek powyżej ^
- antyrasz jest stanowczo za krótki, powinien trwać całą runde i NIE WYŁĄCZAĆ się jak tt podłoży pake.
- wrzucić plugin, który automatycznie banuje za sh na pistol
- bany, które są obecnie (czyli że plugin do banowania się zepsuł i nie można banować) mogą zostać, ale działają jeszcze kicki, więc to też radzę usunąć
- ewentualnie poprawić te bany, bo jest skomplikowany sposób, aby gracza jednak zbanować, więc to trzeba poprawić
- timelimit, który się buguje i wyłącza też usunąć, najlepiej żeby była 1 mapka cały czas, do przyjścia adma
- automatyczne wymuszanie interpu 0.1 (ewentualnie 0.3 albo 0.5) i rate 9999999
- zajmować się wszystkim, tylko nie CSem i Lagownią.
To tyle ode mnie, pzdr
Offline