LAGOWNIA@PUKAWKA.PL CS SERWER NON-STEAM

Forum poświęcone serwerowi Lagownia

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2010-01-23 10:00:57

Kocham Monike

Newbie

Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 3
Punktów :   

Ban za dobrą grę

Witam

pod nickiem <3 Monika grałem sobie dziś rano na de_inferno, de_nuke oraz de_dust2

zastanawiam się właśnie tylko, dlaczego admin o nicku w grze "tie" stwierdził, że mam wallhacka.


Nie przypominam sobie, żebym grał na cheatach, a gram w tę grę od 7-8 lat, z czego 5 przegrałem na steam'ie. Pamiętam też czasy Cs'a 1.5. Pamiętam, że pracowałem dla serwisów team-penagram.pl, cstrike.pl, STERgaming, także uczyłem się od najlepszych i grałem z najlepszymi. Nie wiem czy ktokolwiek z was ma pojęcie co to jest, ale mam nadzieję, że tak. Pamiętam też, że moja drużyna miała 3 miejsce w ESL Leauge 5on5 PL Ladderze przez pewien okres czasu. Także, dla waszej waidomości, znam się na mapach, wiem jak się ustawiać, wiem jak wy możecie się ustawiać, nie biegam z celownikiem skierowanym w ziemię tylko na wysokości klatki piersiowej, nie kupuje shotgunów.

Uważam te 7 lat za zmarnowane, natomiast nigdy nikt nie posądził mnie o cheaty.

Myślę, że admin Errr może to potwierdzić, że grałem czysto.

Btw gracz o nicku Niesamowite K2 czy coś takiego sprzedał mi headshota, czemu nie dostał bana za aimbota?

0:0:10240056800 - moje steam id, proszę o odbanowanie.

Fajnie się grało, przyjemna atmosfera, ale to wyzywanie od cheatów każdego, który was zabija jest conajwyżej śmieszne, dla mnie przynajmniej. Ale jeśli tak się próbujecie dowartościować - bardzo proszę pogram gdzieś indziej.

btw - polecam też kupić sobie słuchawki do gry a nie głośniki. tylko nie jakies media tech i myszkę media tech - to jest wlasnie moj wallhack + aimbot. Razer + pentagram + philipsy.

Ostatnio edytowany przez Kocham Monike (2010-01-23 10:36:42)

Offline

 

#2 2010-01-23 10:55:48

Smigollum

Przesiadywacz

Zarejestrowany: 2009-11-28
Posty: 16
Punktów :